Vzhledem k tomu, že se s zdravotní pojišťovnou RBP-213 několik let nemůžu domluvit na financování zdravotní péče o jejích klienty, v poslední době RBP ani nereaguje na moje námitky, byl jsem nucen podat výpověď ze smlouvy k 1.1.2021.

Co to pro klienty RBP znamená? Od 1.1.2021 , pokuď setrvají u RBP, budou si muset veškerou zdravotní péči v naších ordinacích v Krnově, M.Albrechticích a Vrbně p.P. hradit z vlastních prostředků. Proto doporučuji všem klientům RBP, pokuď budou chtít navštěvovat naše ordinace i po 1.1.2021 a nebudou si chtít hradit zdravotní péči z vlastních prostředků, aby se přeregistrovali včas k jiné zdravotní pojišťovně, a to do 30.9.2020, kdy končí „přestupové období“. Pokuď by jste něčemu nerozuměli, nebo chtěli poradit, zastavte se v kterékoliv naší ordinaci, rádi vám poradíme. Nechceme přijít o naše pacienty, jenom se snažím, aby naše péče o vaše zdraví byla uhrazena.

Děkuji za pochopení, Martin Jančo

Upozornění pro klienty RBP-213